donderdag 29 december 2011

Ik heb Daalders gekocht, maar niet gekregen. Waar zijn ze??

Er kunnen verschillende dingen aan de hand zijn. Hieronder zullen we proberen dit duidelijk uit te leggen.

1. DE DAALDERS KOMEN NOG.
Als je Daalders hebt gekocht, wordt het geld wel altijd meteen van je rekening afgeschreven, maar niet altijd verschijnen de Daalders meteen op je Landleven-rekening. Dit kan maximaal enkele dagen duren.

2. JE HEBT GEEN DAALDERS GEKREGEN, MAAR WEL FACEBOOK TEGOEDPUNTEN.
Je hebt in plaats van Daalders mogelijk Facebook Tegoedpunten gekregen. Of dit bij jou zo is, kun je als volgt zien.
  1. Ga naar je Facebook-pagina en klik rechtsboven in de blauwe Facebook-balk op het driehoekje. 
  2. Klik hierna op Accountinstellingen. 
  3. Op het scherm wat nu komt, zie je in de linkerkolom staan Betalingen. Klik hierop.
  4. Kijk bij Saldo aan Facebook Tegoedpunten.
Als je in plaats van Daalders Facebook Tegoedpunten hebt gehad, dan kun je zelf met de Facebook Tegoedpunten Daalders kopen. Dit kun je zo doen:
  1. Ga naar je Landleven boerderijscherm. 
  2. Scroll naar onderen, of klik op Voeg Geld Toe. 
  3. Kies hoeveel Daalders je wilt kopen (let op dat je genoeg Facebook Tegoedpunten hebt! En let op dat je met Facebook Tegoedpunten betaalt en niet met echt geld).
  4. En klik op Buy Now (Koop Nu).

3. JE HEBT GEEN DAALDERS GEKREGEN EN OOK GEEN FACEBOOK TEGOEDPUNTEN.
Heb je, enkele dagen na aankoop, nog steeds géén Daalders en ook géén Facebook Tegoedpunten? Betwist dan de aankoop. Dat kun je als volgt doen:
  1. Klik op het driehoekje rechtsbovenaan je Facebook-pagina, en klik op Accountinstellingen.
  2. In de linkerkolom staat onder meer Betalingen. Klik hierop. Je krijgt nu een overzicht van je betalingen op Facebook.
  3. Klik op Historie van gekochte Tegoedpunten. Je ziet nu je meest recente aankopen.
  4. Klik op de betaling die je wilt betwisten, en klik op Ontvangstbewijs bekijken.
  5. Als het goed is, staat hier vermeld dat je Daalders hebt gekocht. 
  6. Klik bij deze aankoop van Daalders op "Betwisten". 
Hiermee geef je aan dat je de Daalders wel gekocht (en betaald) hebt, maar niet gekregen. Wij krijgen hierdoor automatisch bericht over dit probleem.

4. ALS NIETS HELPT...
Heb je al het bovenstaande geprobeerd, maar ben je er nog steeds van overtuigd dat je bestelling wel betaald, maar niet geleverd is? Stuur dan een mail naar: landleven.helpdesk@gmail.com. Vermeld hierin:
  • dat je deze pagina hebt bezocht en alles gedaan hebt wat hierboven staat beschreven;
  • je Facebook User ID (facebook.com/lang nummer of naam; of ga naar je Profielpagina op Facebook en kopieer wat in de adresbalk van je browser staat);
  • de betalingsgegevens van je bank, of de betalingsbevestiging van je mobiele telefoon, met daarin op zijn minst je rekeningnummer en betalingskenmerk, het aankoopbedrag, en de datum en exacte tijdstip van de betaling.
Natuurlijk vinden ook wij: als je hebt betaald, dan moeten wij waar voor je geld leveren! Wij zullen dus ons uiterste best doen om je zo snel mogelijk de Daalders te geven waar je recht op hebt. Maar bedenk ook: Hoe preciezer je de aanwijzingen hierboven opvolgt, hoe groter de kans dat we je direct kunnen helpen!

Mocht je verder nog vragen hebben over het probleem met je bestelling, laat het dan even weten aan landleven.helpdesk@gmail.com.

9 opmerkingen:

  1. http://apps.facebook.com/landleven/?ref=bookmarks&count=0&fb_source=bookmarks_apps&fb_bmpos=1_0

    hallo

    ik heb de vrijdag daalders gekocht maar heb ze tot heden nog niet ontvangen zowel geen daalders of geen facebook punten het is wel onmiddelijk van de rekening gegaan het was voor € 16 en iets willen jullie eens nakijken wat er mis ging

    met vriendelijke groeten

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kun je hierover een mail sturen naar landleven.helpdesk@gmail.com? Graag met Facebook User ID.

      Vermeld ook dat je de posting gelezen hebt, en goed hebt gekeken of je Facebook Tegoedpunten hebt gekregen in plaats van Daalders.

      Verwijderen
  2. ik heb er al naartoe gestuurd de 30 ste januari maar heb het nu opnieuw gedaan hopelijk vinden jullie het probleem met viendelijke groeten julien portugaels

    http://apps.facebook.com/landleven/?ref=bookmarks&count=0&fb_source=bookmarks_apps&fb_bmpos=1_0

    BeantwoordenVerwijderen
  3. http://apps.facebook.com/landleven/?ref=bookmarks&count=148&fb_source=bookmarks_apps&fb_bmpos=1_148

    weten jullie het probleem nog niet van mijn daalders die ik gekocht heb en niet ontvangen ook geen facebook punten heb alles meerdere malen nagekeken en niet ontvangen dat is al een week en heb een mail naar heldesk gestuurd maar nog geen antwoord gehad het is wel van de rekening af

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heb ook dat probleem, gisteren gekocht maar niets ontvangen, wel betaald

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik hep vandaag iets met een daalers gegokt maar wouw het vragen wat moet ik nu doen ????

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heb daalders gekocht maar kreeg tegoedpunten, over zetten op daalders lukt mij niet, een keer eerder dit probleem ook gehad, is toen fout gegaan, ook mijn tegoedpunten waren ineens weg...hoe kan dit!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik heb daalders gekocht, deze zijn nog niet bijgeschreven onderin beeld heb ik nu groene balk voor betaling in beeld die krijg ik niet weg. Maar heb nu maar een klein beeld. Hoe krijg ik dit gedeelte weg?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ja bij mij gaat het ook elke keer fout elke keer koop ik daalders en krijg niks ik blijf zo elke keer aan gang emails sturen en wachte weer op alles dan hun alles weer door nemen kijken of klopt en onderhand zijn we al paar dage verder dat word op den duur iritand en beetje vervelend

    BeantwoordenVerwijderen