vrijdag 15 juni 2012

Speeltips voor de EK-opdrachten

Beste boerinnen en boeren, ook bij de EK Voetbal Opdrachten horen weer de Speeltips! Daar komen ze.

Om te beginnen de mededeling waar jullie het meest op zit te wachten: Als je al een Biermachine hebt, kun je deze opdrachten zonder Daalders uitspelen.

1. Oogst 12 Weide en maak 12 Rundvlees
Rundvlees maak je met een van de vlees producerende Koeien (bijvoorbeeld de Roodbonte Koe). Die eten allemaal Weide.

2. Koop 1 Doel
Hoewel je voor een wedstrijd meestal 2 doelen nodig hebt, mag je het hier met 1 doen. Je koopt het doel voor een prikkie in de Winkel.

3. Vind de Bal
Gokken tussen 4 Kluisjes. De bal zit maar in 1 ervan. Je krijgt de eerste sleutel meteen. Gok je mis dan moet je 5 uur wachten op een nieuwe sleutel. Of je koopt meteen een nieuwe sleutel voor Daalders.

4. Oogst 40 Hop en 40 Rogge
Voor het bier van straks. Bij de beloning zit 150 OP.

5. Maak 75 Stout Bier
Je kunt hiervoor zowel de oude Biermachine gebruiken, als de nieuwe Bierbrouwerij van Boer Harmsen. Voor die laatste hoef je geen personeelsleden meer te zoeken (zoals bij de oude Biermachine). Wel heb je onderdelen nodig. De meeste kun je gratis krijgen van je buren. Twee onderdelen moet je met Daalders kopen, in totaal 12 Daalders.

Bij de beloning zit 1 Daalder.

6. Verzamel 10 Voetbaltickets
Dit gaat op de manier die je intussen gewend bent. Vraag tickets als gratis cadeau aan je buren, laat ze in je Cadeaudoos zitten totdat je er 10 hebt, ga dan naar het opdrachtscherm en klik aldaar op Gebruiken.

En voilĂ : Klaar is Kees!

8 opmerkingen:

  1. ja en wat verdienen we ermee????

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, idd wat verdienen we er mee?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je krijgt een kippen ren met 1 kip, hoe kom ik aan extra kippen ?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een doel kopen een prikkie ik vind het nogal aan de prijs 15 daalders.En ik zie het nog niet het blijft altijd even afwachten wat spel.nl doet ze zijn vaak een week later wat ik wel raar vindt.Als een spel ontwikkeld is en wordt losgelaten dan moet het toch overal te spelen zijn.met vriendelijke groet schello13

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. 600 euro's maat ;P

      Verwijderen
    2. 600 munten is niet zo veel , alleen die opdrachten met hop is nogal duur dus goed sparen en doe de bestellingen

      Groetjes Snoesje66
      Voeg me toe als vriendin

      Verwijderen
  5. Ja ik heb het gezien was een beetje te voorbarig maar het ging om andere doelen die alleen voor decoratie zijn mijn nederige excuus.m.v.g. schello13 ik zit op spel.nl en niet via smoelen boek

    BeantwoordenVerwijderen