donderdag 29 maart 2012

Maak het je gemakkelijk met de Landbouwmachine

Beste Landlevers, het gemak dient ook de boer. Beter gezegd: er is nu een Landbouwmachine die het harde werken op de boerderij wat gemakkelijker maakt! Deze machine kan zowel zaaien als oogsten. En hoe: met 1 klik met de muis plant of oogst hij je complete boerderij!
Hoe werkt hij?
Eerst moet je deze machine kopen voor 800 munten. Je vindt hem in de Winkel bij Auto-piloot. Maar hij werkt pas als je er Benzine in doet. De Benzine is te koop in de Winkel, in 3 volumes: 12 liter voor 10 D, 50 liter voor 35 D, en 100 liter voor 50 D. Ook de Benzine is te vinden bij Auto-Piloot in de Winkel.

Om de machine te laten planten, moet je zorgen dat er minstens 1 akker is die je kunt beplanten. Maar beter is natuurlijk om je hele land leeg te maken. Klik daarna op de Landbouwmachine om je complete land in 1 keer te planten.

Om de machine te laten oogsten, moet je zorgen dat er minstens 1 gewas klaar staat om geoogst te worden. Maar beter is natuurlijk om te wachten tot heel je land in bloei staat! Klik daarna op de Landbouwmachine om je complete oogst in 1 klik binnen te halen.

1 keer oogsten, of 1 keer zaaien met de Landbouwmachine, kost 10 liter Benzine. Het maakt niet uit hoe groot je land is, of hoeveel akkers je ermee zaait of oogst, de prijs is altijd: 10 liter Benzine per keer.

8 opmerkingen:

  1. het zal ook eens niet dat je er daalers voor moet betalen he, waarom geen geld

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die benzine is nog duurder dan de echte...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mensen blij maken met een dooie mus, dat is het, ik ben echt niet te beroerd om geld uit te geven voor iets wat ik leuk vind, en ik ben me er ook zeer van bewust dat dingen maken geld kost, maar mensen bewust geld uit hun zak trekken is not done, daarbij vrees ik dat heel erg weinig mensen dit zullen doen, dus ja waar zijn jullie mee bezig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hahaha...dit is zo'n belachelijk aanbod dat ik er niet eens geirriteerd door kan raken...bedankt voor deze goede grap! Is zeker een knipoog naar de huidige benzineprijzen hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hihi ik denk dat ik mijn vingers maar op auto pilot laat staan, zijn een hoop klikjes maar beter dan al die daalders

    BeantwoordenVerwijderen
  6. is er ok zo iet als je er zo veel dagen na el kaar er op zit dat je er zoveel krijkt

    BeantwoordenVerwijderen
  7. nu de brandstof gratis wordt geleverd elke week en die niet te ruilen is voor OP-punten is het wel nuttig.. maar ik ga echt geen daalders of euro's eraan besteden!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Kan je maar 1 soort plant zaaien als je wilt zaaien? Dus bijvoorbeeld alleen komkommmer of komkommer en wortel??

    BeantwoordenVerwijderen