Beste Landlevers, velen van jullie ondervinden op dit moment een probleem met het cadeausysteem in Landleven. Het verzenden van cadeaus lukt niet, en ook lukt het niet om wensen (verzoeken) te sturen aan buren voor cadeaus.
We zijn van dit probleem op de hoogte. Onze technici werken naarstig aan een oplossing.
Update: Het probleem treft met name gebruikers van Internet Explorer (IE). We adviseren daarom om een andere browser te gebruiken.
(Met dank aan Kim Ferrare-Earwood, boerin op Family Farm.)
Update: Het probleem treft met name gebruikers van Internet Explorer (IE). We adviseren daarom om een andere browser te gebruiken.
(Met dank aan Kim Ferrare-Earwood, boerin op Family Farm.)
Helaas is het voor ons niet mogelijk om iedereen afzonderlijk terug te mailen. Vandaar deze bijdrage op het weblog.
Onze excuses voor het ongemak.
Dank voor de update, ik vond het al vreemd!
BeantwoordenVerwijderenfijn om te horen dat het niet aan mijn verbinding ligt, had al meerdere malen ccleaner over gedaan maar hielp niks.
BeantwoordenVerwijderenwe gaan nu wachten tot het probleem is opgelost.
ik vond het ook al raar, ga nu ff checken of het werkt bedankt.
Verwijderenbedankt wand ik dacht niemand stuurt mijn fakkels door en gisteren oook niet toch bedankt
Verwijderenik kom zelfs niet op mijn spel. als het wel lukt heb ik geen buren
Verwijderenik moet de voorbye dagen steeds een veiligheidscode intikken als ik wil delen, weet iemand hoe dat komt ??
BeantwoordenVerwijderenHet schijnt dat je te veel vrienden hebt en dan denkt Facebook (dus niet landleven) dat je een machine of robot of computer bent. Het is een controle middel om te laten zien dat je echt een mens bent. Je kunt ook gewoon op overslaan klikken of gewoon elke keer die code invullen. En als dit niet klopt lieg ik in commissie, hahahaa
VerwijderenToch wel toevallig dat het hier ook van dat is
VerwijderenBij mij zit het ook vast maar is bij de webmasters bekend en er wordt aan gewerkt.
BeantwoordenVerwijderenDiegene die mij wel wat kunnen/willen sturen...graag MAIS. Zodra ik weer kan, krijgen jullie je wensen alsnog, alvast dank
ja ik dat al heb ik weer
BeantwoordenVerwijderenbedankt voor de info
krijgen we dan alsnog onze cadeautjes met terug werkende kracht terug?
BeantwoordenVerwijderenGelukkig, dacht dat het aan mijn pc lag.
BeantwoordenVerwijderennou ik ben blij dat het niet hier aan me pc ligt haha
BeantwoordenVerwijderenBen hier ook heel blij mee,dat ik dus niet de enigste ben. Gaf mijn laptop ook al de schuld van dit alles..zooo traag,pfff
BeantwoordenVerwijderenOke, ik hoop dat we snel cadeautjes kunnen sturen ik heb ze hard nodig !!!
BeantwoordenVerwijderenIk heb een opslagplaats en moest daar nog 1 winkeleigenaar voor hebben. 2 mensen hebben me speciale uitnodiging daarvoor geaccepteerd maar nu zijn hun geen winkeleigenaar, terwijl ze dat wel horen te zijn. Hoe komt dit?
BeantwoordenVerwijderenHoelang gaat het nog duren???
BeantwoordenVerwijderenWord er niet goed van!
Ook op Google Chrome lukt het niet om cadeatjes te sturen maar kan ze wel ontvangen.
BeantwoordenVerwijderenHeb al een paar dagen last van het innen van mijn speciale leveringen. Ik kan ze aanklikkken en zeggen hoeveel ik er wil inwisselen, daarna ben ik gewoon alle speciale leveringen kwijt,die ik in wou wisselen; kan mij iemand hierbij helpen? Alvast bedankt
BeantwoordenVerwijderen