donderdag 22 maart 2012

Zo mail je Landleven het best

Hallo boerinnen en boeren! Dagelijks krijgen we mails van jullie binnen. Een aantal daarvan gaan over problemen, waarvoor je onze hulp nodig hebt. Die geven wij natuurlijk graag! Maar... soms kunnen we niets doen, omdat de nodige gegevens ontbreken.

Landleven mailen
Je kunt ons mailen via de link helemaal onderaan je boerderijscherm. Deze link laadt ook als het spel zelf niet laadt.
Als je op deze link klikt, opent het volgende scherm:
Kies hier waarvoor je ons wilt contacteren. Meestal zal dat de bovenste optie zijn (een bug of probleem met de app rapporteren).
Als je deze optie kiest, klapt er een menu uit. Dit moet je invullen. Een paar dingen zijn daarbij extra belangrijk.
 

  1. Kies eerst het soort probleem. Anders wordt je bericht niet verstuurd.
  2. Ten tweede: vul je mailadres in! Zonder mailadres kunnen we je niet terugmailen. Vul een mailadres in dat je zelf gebruikt, en maak geen tikfouten! Als je geen antwoord krijgt, check dan je spamfilter.
  3. Ten derde: beschrijf je probleem of vraag zo exact mogelijk! Met een mail zoals "Mijn spel doet het niet", of "ik kan niets verzenden" kunnen we niet veel. Details graag! Hoe meer je over het probleem kunt vertellen, hoe meer kans dat wij het snel kunnen oplossen.
  4. Ten vierde: Vink het vakje aan bij "Laat de ontwikkelaar weten wie ik ben"! Als je dit aanvinkt, krijgen wij automatisch je Facebook User ID nummer. Dat nummer hebben we nodig om je te kunnen helpen. Zonder dit nummer kunnen wij meestal niets voor je doen! 
Klik tenslotte op Verzenden. Je krijgt dan een bevestiging dat je bericht naar ons is verzonden.

6 opmerkingen:

  1. Hallo,

    Ik speel op hyves ook landleven, nu krijg ik al 10 dagen lang de opdrachten die ik heb gehad. Wanneer krijg ik die opdrachten terug. Ik was namelijk bezig met een bruiloft. Ik moest taarten /kersen plukken. Maar nu is die opdrachten opeens weg. Wanneer krijg ik ze terug? Om het toch nog af te kunnen maken.

    Met vriendelijke groet,
    Jeroen Hofman

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb net rode en witte wijn geoogst. is niet aangegeven. dus alles voor niets. kan daar iets aan gedaan worden? hartelijk dank en een prettige dag verders gewenst

    willy renting

    BeantwoordenVerwijderen
  3. automatisch oogsten zou ook leuk zijn....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een vakantie-break in kunnen stellen zou fijn zijn, ik ga 2 weken op vakantie en niemand kan voor me inloggen, hoe los ik dat op?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. weet iemand hoe je een bericht stuurd??????:)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kan ik alleen buren toevoegen als ik ze op Facebook als vriend heb ? En als ik een buren ID van iemand heb, waar vul ik die dan in ?

    BeantwoordenVerwijderen